Ostatnio na forum:

Forty Postać Prace/zawody/zestawy Opisy zadań Różności Aktualizacje i kontakt
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg

04.07.2013 - Poprawiony Kalkulator Fortowy. Dopasowany do wersji TW 2.04.


FAQ/Poradnik - fortowy

Poradnik FortowyTworzymy Fortowca ver 1Tworzymy Fortowca ver 2

Alternatywna propozycja na fortowca

Generalnie mówi się, że idealny fortowiec to tzw. koks czyli wszystkie pkt ma włozone w życie.
Jednak jest to wersja idealna ponieważ jak prawdopodobnie wszyscy wiedzą nie ma możliwości aby "przekonać" wszystkich ludzi zajmujących się walkami fortowymi aby inwestowali w punkty życia.
Dlatego chciałbym przedstawić alternatywną postać fortowca która dosyć dobrze radzi sobie w fortach jak również w innych aspektach gry. Od razu zaznaczam, że jest to alternatywna propozycja i nie należy jej traktować jako idealnej.

Założenie - rozłożenie umiejętności tak aby odpowiednim klasom dawało do odpowiednich cech czyli:
  • żołniez - HP
  • poszukiwacz - uniki
  • zawadiaka - celowanie
  • bob - ten nic bo i tak dostaje 30% do wszystkiego bonusu.

Punkt wyjściowy - postać na poziomie 100 lvl. Czyli 300 małych i 100 dużych pkt. Z wszelkich testów jakie przeprowadziłem - z 10% dokładnością wynika, że na pewnym etapie dla wszystkich klas postaci pewne ustawienia są identyczne. Dopiero później aby zadziałała własność postaci liczą się dodatkowe punkty. Z tego względu zarezerwowałem dla postaci na 100 lvl - 120 punktów do rozdania według klasy. Tak więc mamy do dyspozycji 100 punktów dużych oraz 180 pkt małych. Jak je podzielić.
  • Dowodzenie - 65
  • Celowanie - 25
  • Uniki - 40
  • Chowanie się - 50
  • Wytrzymałość - 100

To sa oczywiscie czyste pkt bez ubrań.

W tym układzie ważne są 2 sprawności. Dowodzenie oraz wbrew pozorom uniki. Optymalny liczący się poziom dla dowodzenia to 130 (w ubraniu) oraz 180 (w ubraniu). Uniki (tak jak i dowodzenie) ciągna wszystkie parametry w górę. Niestety jedną z tych cech trzeba poświęcić aby zaoszczędzić te wspomniane 120pkt. Padło na uniki ponieważ dowodzenie daje bonus w 4 cechy kiedy uniki tylko w 2. Stąd niska wartość uników.

Kolejność rozdawania pkt dla początkujących tak aby parametry walki rosły równomiernie.

Podstawa - wszystkie duże pkt w cechę Siła.

teraz małe:
  • Dowodzenie - do wartości 65
  • PŻ do wartości 180 (teraz można zacząć rotować pomiędzy umiejętnościami tak aby osiągnąć w kolejności:
    • Chowanie - do 50
    • Uniki - do 40
    • Celowanie - do 25
    • W Wytrzymałość nic nie dajemy - ta umiejętność dostaje z cechy siła.
W ten sposób mamy 120 pkt (na poziomie 100lvl) do rozporządzenia. I tak.
  • żołnierz może dac je w HP.
  • poszukiwacz może je rozdać między chowanie się a wytrzymałość (bardziej chowanie się).
  • Zawadiak do celowania
  • Bob jak chce.
Resztę uzupełnia się odpowiednimi ubraniami pod obronę bądź atak:
Przykład obrona:
  • Szlachecki krawat
  • Czarny stetson
  • Tomahowk (rodzina tomahowków/złota szabla)
  • Czarna skórzana kurtka
  • osioł
  • rakieta
  • szlacheckie kowbojskie spodnie / żółte chapsy
  • sandały
  • zielony pas z pistoletami

Przykład atak:
  • Szlachecki krawat
  • Czarny stetson
  • złoty Colt (bądź broń dajaca do celowania)
  • Brązowy płaszcz
  • osioł
  • rakieta
  • szlacheckie kowbojskie spodnie / żółte chapsy
  • sandały
  • Pas Calamity Jane / Brązowy Pas z bykiem


Polecamy

Blog The West

Gazeta The West



     
 
Copyright © 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Grzegorz Hrynek | Kontakt | Cookies