Ostatnio na forum:

Forty Postać Prace/zawody/zestawy Opisy zadań Różności Aktualizacje i kontakt
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg

04.07.2013 - Poprawiony Kalkulator Fortowy. Dopasowany do wersji TW 2.04.


Przewodnik po nowościach The West 2.0

NOWA MAPA

Niesamowita nowa mapa zrobiona z wyczuciem
Najlepszą z nowości w The West 2.0 jest nowa mapa. Żyjąca, różnorodna, z wysokiej jakości ręcznie tworzoną grafiką - to ona jest podstawą całej rozgrywki. Jeziora, rzeki, trawy, chmury, góry, lasy - to wszystko i wiele więcej możesz odkryć w wielu niepowtarzalnych kombinacjach.



Wyróżnione prace i zleceniodawcy
Dzięki temu, że pogrupowaliśmy prace i zleceniodawców, mapa stała się bardziej przejrzysta, a liczba widocznych na ekranie przycisków i ikonek została zredukowana. Trzy do pięciu prac mogą być teraz znalezione pod jedną ikoną na mapie. Przykładowo pomost przy ujściu rzeki oferuje 5 różnych prac w tym samym miejscu: połów ryb, wędkowanie, burzenie tamy, wyrównywanie koryta rzeki i łowienie oszczepem. Wszystkie grupy prac i zleceniodawców mają unikalną, podświetloną ikonę i są, w porównaniu z innymi, dekoracyjnymi elementami mapy, dużo większe, dzięki czemu łatwo je znaleźć.
Sekrety i tajemnice
Ponieważ nowa mapa została stworzona całkowicie ręcznie, to jest na niej wiele idyllicznych miejsc, które możesz odkryć. Specjalne tereny i ukryte miejsca mogą zostać znalezione poprzez łut szczęścia lub po chwili szukania. I co to za zachmurzony, górski teren w centrum mapy?

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

Nowoczesny wygląd
The West 2.0 porzuca stary, charakterystyczny dla gier przeglądarkowych interfejs z pogrubioną ramką dookoła mapy i zastępuje go nowoczesnym, pełnoekranowym interfejsem. Co więcej, tekstowe przyciski zostaną zastąpione intuicyjnymi, przejrzystymi ikonami. Z tymi zmianami interfejs będzie dużo bardziej przejrzysty, a na samą mapę zostanie wiele więcej miejsca. Ostatecznie gra będzie wyglądała bardziej jak tradycyjne MMORPG.



Powiadomienia
Najważniejsze wydarzenia z gry będą pokazywane bezpośrednio w interfejsie w formie powiadomień. Raporty z prac, osiągnięcia i porady są od razu na widoku, bez potrzeby otwierania nowego okna. Dodatkowo okno raportu pozostanie jako archiwum.
Nowy design okienek
Wszystkie okna gry dostały nowy design i zostały zaadaptowane do nowego wyglądu The Westa 2.0. Co więcej, wiele z nich wzbogaciło się o nowe funkcje i możliwości lub zostało uproszczone.
Podświetlane elementy
Dokładnie tak jak w wersji 1.xx, te elementy interfejsu które zawierają nowe wiadomości lub raporty zostaną podświetlone. Dodatkowo ikona ekwipunku będzie podświetlona, gdy gracz dostanie nowy przedmiot, którego nie miał nigdy wcześniej. Podświetlenie ikony umiejętności także zostało zmienione - będzie trwało tak długo, aż wszystkie punkty cech lub umiejętności zostaną rozdane. Dzięki temu nigdy nie zapomnisz ich rozłożyć.



POPRAWIONY SYSTEM PRAC

Nowe, stałe czasy pracy
W wersji 2.0 każda praca będzie miała stały czas od 15 sekund (tylko 3 tutorialowe prace) do 2 godzin. Generalnie czas pracy wzrasta wraz z trudnością. Aby mieć wszystkie długości prac w każdej fazie gry wprowadziliśmy wyjątki, co oznacza, że możesz wykonywać także długie prace na początku lub krótkie prace w fazie wysokich poziomów. Największą zaletą nowego systemu prac jest to, że jest w nim coś zarówno dla aktywnych graczy, jak i dla tych bardziej niedzielnych..
Większe ryzyko zranienia
W celu wzmocnienia strategicznego elementu planowania prac i rozkładania umiejętności ryzyko zostało zbalansowane. Szansa zranienia jest pokazana w formie procentów w oknie pracy. Motywacja nie ma wpływu na szansę zranienia. Wysokość zranienia jest pokazywana poprzez kolorowy wskaźnik. Zielony, żółty lub czerwony kolor pokazuje, czy zranienie będzie bardzo niewielkie, średnie czy niebezpieczne. Wysokość zranienia będzie redukowana o 1% na każdy punkt pracy i będzie zawsze procentem z maksymalnej ilości życia, nie stałą wartością.



Dodatkowe zmiany
Dodatkowo szansa na znalezienie produktu, doświadczenie i zarobek wielu prac zostały dostosowane do nowych czasów pracy. Wymagane umiejętności i trudność pozostały bez zmian od wersji 1.xx. Dla łatwiejszego początku gry dodany zostały trzy nowe prace trwające 15 sekund: łowienie oszczepem, wypasanie lam i zbieranie przypraw.

NOWY SYSTEM CZATU

Łatwiejsza obsługa i nowy design
W lewym dolnym rogu interfejsu znajduje się lista wszystkich pokojów czatowych, w których aktualnie jesteś w raz z informacją, ilu graczy w nich jest. Możesz przełączać między pokojami czatowymi poprzez kliknięcie na jego nazwę. Dla każdego otwartego pokoju czatowego zostanie otwarte osobne okienko czatowe, dzięki czemu możesz łatwo rozróżnić poszczególne czaty. Rozmiar czatu może zostać dostosowany poprzez rozciągnięcie prawego dolnego rogu okna. Dodatkowo okno czatu może być przesunięte w dowolne miejsce na ekranie. Jak znajdziesz optymalny dla siebie rozmiar i pozycję okna, możesz zapisać ją poprzez kliknięcie ptaszka w prawym górnym rogu. Liczne komendy pozwalają na wykonanie dodatkowych operacji na czacie, wpisanie komendy /help wyświetli ich kompletną listę.



Prywatne rozmowy
Jeśli chcesz rozmawiać z tylko jednym graczem, to po prostu kliknij jego nick na czacie lub liście znajomych i w nowo otwartym menu wybierz "szept". Zostanie otwarta nowa karta, w której możesz rozmawiać prywatnie z wybranym graczem. Możesz rozmawiać z dowolną ilością graczy w tym samym czasie.
Własne pokoje czatowe
Możesz stworzyć lub dołączyć do własnego pokoju czatowego za pomocą komendy /join [nazwa pokoju] [hasło]. Ustawienie hasła nie jest wymagane. Własny pokój możesz stworzyć, przykładowo, dla sojuszu lub rady miasta.

LEPSZA PIERWSZA FAZA GRY

Wraz z wersją 2.0 chcemy sprawić, by gra była dla graczy tak wciągająca, jak tylko to możliwe. W osiągnięciu tego ważna jest nie tylko doskonała grafika, lecz także ekscytująca i szybka faza początkowa.
Tutorial
Samouczek w postaci nowej serii zadań wita nowych graczy od razu po pierwszym logowaniu i prowadzi ich poprzez Dziki Zachód. Zadania są pokazane bezpośrednio w głównym interfejsie i proszą graczy o pojedynkowanie się, pracowanie lub szukanie produktów. Dodatkowo gracz nauczy się jak zmieniać ubrania i używać minimapy. Po zakończeniu tutoriala gracz zostaje odesłany do Saloonu, gdzie czeka go jeszcze więcej ekscytujących zadań. W trakcie tutoriala niektóre funkcje takie jak targ, sklepy lub rzemiosło są zablokowane, by zapobiec nagromadzeniu nowych opcji.



Bonus do prędkości
By przyspieszyć czas potrzebny do uzyskania pierwszego konia, nowi gracze dostaną duży bonus do prędkości w ciągu pierwszych 6 godzin gry. Z tym bonusem wykonywanie zadań i podróżowanie jest dużo łatwiejsze, a czas oczekiwania praktycznie nie istnieje.
Optymalizacja pierwszych zadań
Nawet po zakończeniu tutoriala mamy wiele do odkrycia dla nowych graczy. By uprościć i ułatwić pierwsze serie zadań zmieniliśmy ich kolejność i nagrody. Gracz będzie lepiej prowadzony przez pierwsze zadania i nie będzie miał możliwości pogubienia się poprzez zbyt wiele zadań otwartych w tym samym czasie. Oczywiście zawsze będzie jakieś zadanie aktywne, więc nikt nie będzie się nudził.

SYSTEM SKRÓTÓW KLAWIATUROWYCH

Nowy interfejs sprawia, że znajdywanie poszczególnych okien i funkcji jest łatwiejsze i szybsze. Dla tych, co chcą robić to jeszcze szybciej zaimplementowaliśmy skróty klawiaturowe.
Otwieranie okien
Wszystkie ważne funkcje gry mogą być bezpośrednio otwarte poprzez naciskanie klawiszy na klawiaturze. Przykładowo "S" otwiera okno umiejętności, "I" otwiera ekwipunek, a "M" sprawia, że pojawia się minimapa. Wszystkie skróty są w pełni konfigurowalne w opcjach, więc możesz wybrać który klawisz odpowiada za poszczególne okno. Ułatwi to też zapamiętanie odpowiednich skrótów.



Nawigowanie mapą
Mapa może być przesuwana nie tylko myszą, ale także strzałkami na Twojej klawiaturze. Jesli przytrzymasz klawisz strzałki, mapa będzie się przesuwała w odpowiednim kierunku. Jeśli nie będziesz mógł odnaleźć swojej postaci na mapie, to naciśnięcie spacji spowoduje wycentrowanie mapy na Tobie.
Więcej skrótów
Dodatkowo są też skróty dla czatu lub do zamknięcia wszystkich okien na raz. Lista dostępnych skrótów jest dostępna w opccjach. Każdy skrót klawiaturowy może zostać wyłączony.

NOWY DESIGN KSIĘGI ZLECEŃ I SALOONU





Księga zleceń i Saloon są teraz oddzielone
System zadań jest jedną z najważniejszych rzeczy w grze - zdecydowaliśmy, że rozdzielimy Saloon i księgę zleceń, dzięki czemu sprawiliśmy, że jest on bardziej przejrzysty, przystępny i logiczny. W The West 2.0 saloon będzie głównym miejscem rozmowy ze zleceniodawcami. To tutaj możesz akceptować i oddawać skończone questy, a księga zleceń będzie tylko spisem aktualnych zadań. W niej możesz sprawdzić ich aktualny status, dowiedzieć się co musisz zrobić by je zakończyć, a także przypomnieć sobie ich fabułę. Jeśli zdecydujesz się przerwać zadanie, to możesz to zrobić także z poziomu księgi zleceń.
Zaprojektowane od nowa okno zadań
Wszystkie okna zadań i Saloon zostały dostosowane do wyglądu wersji 2.0. Co prawda Saloon dostał tylko mniejsze poprawki graficzne, ale księga zleceń i zleceniodawcy zostali zaprojektowani całkowicie od nowa. Zadania są teraz pokazywane przejrzyściej i fajniej, nagrody są przedstawione graficznie, a w księdze zleceń znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje w jednym oknie. Dla poszukiwaczy przygód, którzy lubią zadania, wprowadzone zmiany będą dużą pomocą.

ULEPSZONA MINIMAPA

Poprawione wyszukiwanie
Nowa minimapa będzie posiadała nie tylko rozwijane menu ze wszystkimi odkrytymi pracami, ale także funkcja wyszukiwania, umożliwiająca znalezienie np. fortu, pracy lub konkretnego produktu. Przykładowo jeśli szukasz szklanki wody, a nie wiesz gdzie ją znaleźć, to możesz ją wyszukać na minimapie, a wszystkie prace, w których możesz ją znaleźć zostaną podświetlone.



Więcej znaczników
W wersji 2.0 na minimapie pojawiły się dodatkowe znaczniki:
  • Zakupione przedmioty na targach innych miast, które są gotowe do odebrania
  • Aktualne bitwy o fort
  • Członkowie sojuszu
  • Członkowie miasta
  • Przyjaciele

INNE

Przegląd prac
Opracowany zupełnie od nowa przegląd prac oferuje możliwość wyszukiwania i filtrowania na bazie różnych kryteriów. Prace mogą być sortowane po doświadczeniu, płacy, szczęściu lub trudności na podstawie energii, czasu lub niczego. Kolejną możliwością przeglądu prac jest porównywanie dwóch prac. Wraz z premium "Automatyzacja" możesz też wysłać postać bezpośrednio do najbliższej pracy, którą wybierzesz - nie będziesz jej wtedy musiał szukać na mapie.
Kalkulator ekwipunku
W oknie pracy pojawi się nowy link, który automatycznie sprawdzi Twój ekwipunek pod kątem najlepszych przedmiotów do aktualnej pracy. System uwzględnia aktualnie założone przedmioty, ignoruje jednak bonusy setowe. Dodatkowo jest możliwość wybrania przedmiotów z najlepszymi bonusami do konkretnej umiejętności - żeby to zrobić, musisz tylko kliknąć ikonkę umiejętności w dowolnym oknie pracy, a otworzy się ekwipunek z pokazanymi ubraniami z najwyższymi bonusami do tej umiejętności.
Ekran ładowania przy logowaniu do gry
Szczególnie w trakcie pierwszego logowania, gdy nowa grafika jeszcze nie zapisała się na dysku twardym, wiele danych musi zostać załadowanych. Dzięki ekranowi ładowania, który pojawi się zanim gra wystartuje na kilka sekund (czasem trochę dłużej, zależnie od prędkości łącza), użytkownik będzie widział, co aktualnie się dzieje. Od drugiego logowania gra będzie ładować się dużo szybciej, a ekran ładowania zniknie bardzo szybko. Generalnie czas ładowania nie będzie dużo dłuższy niż w wersji 1.xx.



Usunięte zostaną raporty i aktywne zadania
Z przyczyn technicznych wszystkie raporty i otwarte zadania będą musiały zostać usunięte wraz z aktualizacją. Oczywiście możesz je przyjąć ponownie zaraz po aktualizacji, jeśli oczywiście nie mają specjalnych wymagań. Co do sekretnych zadań: wysoce zalecane jest zakończenie ich przed aktualizacją! Wiemy oczywiście, że nie jest to możliwe dla wszystkich graczy, co może być bardzo irytujące i frustrujące. Wprowadziliśmy jednak tak wiele technicznych zmian w zadaniach i systemie raportów, że nie ma możliwości uniknięcia tego i jest nam bardzo przykro z tego powodu.
Optymalizacja wydajności
Wersja 2.0 zmienia nie tylko wygląd gry, ale także znacznie ją optymalizuje. Zdecydowanie zwiększyliśmy wydajność czatu, bitew fortowych i systemu prac. Mamy nadzieję, że dzięki temu będzie mniej problemów z serwerami, a gra będzie działała płynnie nawet na bardzo zaludnionych światach.

Źródło: http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=52838#post455042

Do dyskusji zapraszam na Nasze Forum



Polecamy

Blog The West

Gazeta The West



     
 
Copyright © 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Grzegorz Hrynek | Kontakt | Cookies