Ostatnio na forum:

Forty Postać Prace/zawody/zestawy Opisy zadań Różności Aktualizacje i kontakt
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg

04.07.2013 - Poprawiony Kalkulator Fortowy. Dopasowany do wersji TW 2.04.


Poszukiwacz Skarbów


Pomyślałem że ten kto trafił do tego poradnika ma już trochę doświadczenia z the-west, jednak jesli zaczynasz gre polecam poszukiwacza skarbów. dlaczego ? bo to najbardziej uniwersalna postać wśród dostępnych klas postaci. proszę przyjrzyjcie się jak osiągnąłem 90 level bez miasta, bez bitew fortowych, bez premium :)

gdy zaczniesz przygodę nie wykonuj na początku polecen z poradnika i gdy stawiasz pierwsze kroki pamiętaj :
  1. najszybciej wyczerpuje sie energia - niebieski pasek obecna wersja gry pozwala uzupełnić energie przy przechodzeniu na wyższy level. to ważne !
  2. staraj sie nie patrzyc na ranking :)
pierwsza praca i już wybór - gdy zakończysz zbieranie tytoniu dalej zbieraj tytoń :) dlaczego ? 2 godz zbierania tytoniu (na arizonie i blackfoot 1 godzina) daje początkującemu 2 pkt doswiadczenia i 21 dolarów $ - a ty potrzebujesz szybko forsy ! sprawdz ofertę handlarza - może znajdzie sie tam jakiś naszyjnik, zielony czy niebieski kosztuje 75 $ a po zakupie daje taka premie jak awans o 3 levele, wiec warto mieć forsę :)))

zawsze, a szczególnie na początku gry należy tak dobierać prace aby energii starczyło na zdobycie kolejnego levela. np masz 100pkt energii to oznacza że możesz wykonać 4 prace po 2 godz. więc matematyka - mam już 2 pkt doswiadczenia, muszę zdobyć 14 aby odnowic energię, gdy ustawię pilnowanie swiń, przepędzanie ptaków, zbiór bawełny będę mieć 18

sprawdzaj zadania, barman domaga się abys przeganiał ptaki przez 10 minut, ty rób to przez 2 godz. oboje bedziecie zadowoleni, pamiętaj że zwiększając czas pracy zwiększasz szansę na znalezienie przedmiotu wiem sam jak irytujące jest szukanie pióra kruka gdy masz 20 level, a ile godzin można spędzić szukając flagi przy obserwacji fortecy :((( jako poszukiwacz dostajesz większe szanse na znalezienie każdego przedmiotu, 10% wieksze od boba, żołnierza czy zabijaki - to pomaga w późniejszej grze

czy ja coś mówiłem o rozdziałe pkt umiejętności ? Nie ! moja zasada nr.1 - jesli nie muszę nie rozdaję szczególnie na początku każdy pkt umiejętnosci jest cenny i bardzo łatwo zablokować sobie jakąś pracę na kilka dni. ludzie często mówią 100% owszem to dobry sposób ale gra jest troche monotonna, zadanka z salonu czekają, rozwój postaci na początku dość wolny, no i tylko kilka prac które możemy wykonywać... jestem zdania że każde 100% są lepsze niż obdzielanie wszystkiego po równo np 100% pkt cechy w sprawnosc a umiejętnosci w pływanie pozwoli juz na 7 levelu wykonywać budowe tamy i poszukiwanie kam.szlachetnych albo np 100% w pułapki daje na 9 levelu polowanie na bobry

jak ja rozdawałem pkt ?
kolejny level to kolejny pkt cechy w siłę a pkt umiejętnosci tak aby odblokowywac kolejne prace. ważne - kupić naszyjnik, "obchodzenie sie ze zwierzetami" podnosi conajmniej o + 5pkt z wykonywanych prac też coś wpadnie, polecam zbieranie jagód, fasoli, kukurydzy bo te prace mają dużo szczęścia a zdobyte owoce będą w późniejszej grze bardzo przydatne. (w całej grze do wykonania wszystkich zadanek potrzeba razem około 30jagód 10fasolek 15kolb kukurydzy) i tu kolejna moja uwaga - nie sprzedawaj tego co potem będziesz potrzebował - moge sprzedać cukier bo łatwo go uzyskam w kolejnej pracy ale kukurydza, szynka czy indyk nie wpada tak łatwo

jak ja rozdawałem pkt ?
powtarzam, kolejny level to kolejny pkt cechy w siłę a pkt umiejętnosci tak aby odblokowywac kolejne prace. na 5 levelu mogłem za 2 godz pracy przy rozkładaniu torów zdobyć 36 pkt doświadczenia a żeby ukończyć level potrzebnych było 46 czyli +4 pkt umiejetności w sprawność manualna tylko tyle aby odblokować pracę zbiór jagód (szczęśliwcy znajdą niebieski naszyjnik i wystarczy im +2pkt ) +1 pkt w pływanie by dalej robic zadanka u barmana (chyba że znajdę chustke na szyję lub brąz buty wtedy nic) mam teraz ok 10 wolnych (nieprzydzielonych jeszcze) pkt umiejetności i ważna decyzja czy : +10 pkt jazda konna ( aby odblokować hodowlę krów) a może +10 na budowanie (by odblokować rozkładanie torów) tu widzimy jak mogą pomóc ubrania, zielona muszka kosztuje 446 $ i daje +11 budowy + 6 jazdy kup szybko czarne ubranie farmera i wypracuj widły

ja poszedłem drogą boba :)
władowałem kolejne pkt umiejętności w budowanie tak by móc wykonywać prace kopanie grobów, stawianie masztów telegraficznych na 10 levelu miałem pkt cechy 10 siła a pkt umiejętności budowanie +20 jazda konna +5 manualna +5 teraz celem była budowa stacji kolejowej i wiatraki ale po 10 levelu postawiłem na dowodzenie gdzie ładowałem pkt umiejetności zaś pkt cechy ładowałem w charyzmę i sprawność

na 40 levelu pkt cechy: siła 15 sprawność 6 zręczność 0 charyzma 25 a pkt umiejętności budowanie +30 jazda konna +25 chowanie +10 dowodzenie +40 miałem komplet farmera, zbierałem komplet konowała i tancerki nie miałem żadnego problemu z wykonywaniem zadań bo mogłem wykonywać wiekszość prac. brakowało mi wydobycia żelaza i polowanie na grizli uwaga ! przy robieniu questa gór czarnych dostajesz kilof pamiętaj aby użyć go do zadania cięzka praca u barmana zanim wyruszysz po skarb

od 40 lewelu kazdy kolejny pkt cechy wrzucałem w zręczność (niebieską) a pkt umiejetnosci w wytrzymałość i chowanie, gdy zrobiłem reskill pozbyłem sie budowania a dołożyłem do strzelania

na 90 levelu mam pkt cechy siła 10 sprawność 20 zręczność 40 charyzma 46 a pkt umiejętności wytrzymałość +70 chowanie +70 strzelanie +100 pułapki +10 dowodzenie +30 handel + 20 zaskoczenie +10 w komplecie tancerki robię każdą pracę :)

uwagi ogólne :
pojedynki z npc w zakładce pojedynek to dodatkowa okazja na zarobienie kilku pkt doswiadczenia, ale uwaga - mozemy stracic gotówkę. gdy grasz poszukiwaczem bez miasta, umiejetnosci do pojedynków nie są potrzebne, przeszedłem wszystkie pojedynki z npc z zadań nie dając ani jednego dodatkowego pkt w unik, celowanie, refleks.

"przejmij miasto widmo" dlaczego poszukiwacz miałby zawsze być bez miasta ? obecna wersja gry czyni łatwiejszym zakupy, mamy handlarza i targ, dawniej oczywistym było że po itemek trzeba wyprosić zaproszenie. zatem pamiętaj że gdy znajdziesz bogato zaopatrzone sklepy warto na kilka dni zatrzymać się w tym mieście aby zarobic forsę i zakupic dobre ubranka natomiast przejmowanie miasta widma to totolotek, nigdy nie wiesz co znajdziesz w sklepach

ktoś napisał w swym profilu "gram kobietą bo lubie baby" - grając po raz pierwszy nawet nie pomyslałem że mógłbym wybrać kobietę - ty rób jak chcesz ale moim zdaniem komplet tancerki jest lepszy od kompletu dzentelmena. owszem trochę problemu jest z naszyjnikiem, tu polecam targ. innych różnic nie widzę

pułapki, pływanie, handel, zaskoczenie = 0
brak tych wszystkich umiejętności przy rozwiązywaniu questów uzupełniałem ubraniami najtrudniej było z polowaniem na grizli - tu pomógł mi set indianina ale włożyc go można dopiero na 55 levelu

"ciężka praca" 4 zadanka u barmana
proponuję abyś zrobił te zadania dopiero po 20 levelu bo do uzyskania np 23lvl potrzeba 586pkt doświadczenia a premia za ukończenie questa to 500 $ i 500 pkt dośw. więc niższe lewele to tylko strata energii

ktoś powie że grając poszukiwaczem lepiej jest ładować pkt w pułapki albo w dowodzenie - kolego, graj jak chcesz, ja opisałem jak budowałem postać pod questy !

By wyandot


Polecamy

Blog The West

Gazeta The West



     
 
Copyright © 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Grzegorz Hrynek | Kontakt | Cookies