Ostatnio na forum:

Forty Postać Prace/zawody/zestawy Opisy zadań Różności Aktualizacje i kontakt
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg

04.07.2013 - Poprawiony Kalkulator Fortowy. Dopasowany do wersji TW 2.04.


Poruszanie się postaci

Zasady ogólneW trakcie walki


Ruch postaci.
Niewłaściwie poruszając swoją postacią podczas bitwy możemy spodziewać się iż będzie ona albo stała w miejscu albo poruszała się nie tak jakbyśmy tego chcieli przez co mozemy nawet zginąć.

Zasady dotyczą graczy będących online.
Podstawowa zasada - zawsze poruszamy się maksymalnie o jeden sektor niezależnie od kierunku. Jak to robimy. Niby proste ale nie zawsze. Otóż klikamy na swoją postać a następnie na pole w sektorze gdzie chcemy się przesunąć. Jeśli na to pole wcześniej wyznaczył ruch inny gracz - podświetli on nam się na biało. Wtedy wiemy, że nie możemy się tam udać bo pole jest już zajęte (inny gracz wcześniej je zaznaczył i zostanie tam przesunięty). Jeśli mimo wszystko zostawimy ten punkt dla naszej postaci - przesunie się ona w najbliższe wolne miejsce w tym sektorze.
Istnieją 2 sposoby poruszania się.
  1. Po kilka sektorów (nie zalecany dla graczy online). Istnieją wyjątki - patrz opis szczegółowy.
  2. Po jednym sektorze (zalecany)
  1. Po kilka sektorów.
    Zaznaczając ruch oddalony o kilka sektorów postać może pójść róznymi drogami.
    Jeśli cały sektor będzie zajęty i nasz sektor również - postać albo zostanie w miejscu albo poruszy się na sektor sąsiedni.
    Jeśli dotyczy to murów bądź umocnień - postać zostanie w miejscu.
    Może się zdarzyć tak, że nie mając miejsca na wieży (a tam np chcemy wejść) postać wejdzie na sąsiedni obszar na murze ale to zdarza się nader rzadko.
    Jeśli dotyczy to pola poza murem - sektor docelowy jest zajęty i nasz również - postać może np. się cofnąć na sektor tylni co w efekcie będzie wyglądało tak, że chcemy iść w prawo a pójdziemy w lewo.
  2. Po jednym sektorze
    W tym przypadku mamy dużą kontrolę nad poruszaniem się postaci.
    Jeśli sektor docelowy jest zajęty - postać pozostanie w miejscu.
    Jeśli ruch jest wykonywany w tym samym sektorze, postać przesunie się w pierwsze wolne miejsce. Nie oznacza to zawsze w miejsce które zostało zaznaczone.
Kolejna sprawa - nie możemy wejść na sektor na którym stoi chociaż jeden przeciwnik. Postać wtedy albo się nie ruszy albo pójdzie do przodu na pierwszy wolny sektor sąsiedni. Widać to w przypadku kiedy nieaktywni wyznaczają ruch na umocnienia, podchodzą do nich i stoją kilka rund w miejscu. Wchodzą dopiero jak sektor zwolni się całkowicie z przeciwników.

I jeszcze jedna sprawa na którą trzeba zwrócić uwagę. Przykład - jest polecenie, że idziemy od razu z prawej strony w lewy górny róg fortu. Czyli po skosie. I tutaj trzeba uważać. Osoby stojące poniżej fortu nie pójdą górą jak reszta ale pójdą dołem. Więc muszą wyznaczyć ruch najpierw w górę a dopiero potem we wskazane miejsce.



Polecamy

Blog The West

Gazeta The West



     
 
Copyright © 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Grzegorz Hrynek | Kontakt | Cookies