Ostatnio na forum:

Forty Postać Prace/zawody/zestawy Opisy zadań Różności Aktualizacje i kontakt
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg

04.07.2013 - Poprawiony Kalkulator Fortowy. Dopasowany do wersji TW 2.04.


Rozwój - Pojedynki

Podmenu wyboru:By WarioxBy TeekanBy PiroCk

Poradnik pojedynkowicza by PiroCk ver.2

Wstęp: Poradnik jest pisany dla graczy od poz. 1 do 120. Piszę go na podstawie analizy pojedynków na św.1, ale umiejętności wszędzie działają tak samo. Opiszę tutaj etapy rozwoju, zachowania, metody analizy przeciwników...ogólnie to co pomoże Wam dostać się na szczyt. Tyle jeśli chodzi o wstęp...a teraz do sedna...

1. Rozpoczęcie gry.
Na starcie każdemu jest ciężko. Moim zdaniem jeśli chcemy walczyć o ranking na nowym świecie to raczej nie pojedynkowiczem, ja jakoś nie mogłem nim tak szybko expa zgarniać. Tak czy siak... Początki są standardowe...łapiecie pierwszą lepszą bron i NPC, szybko musicie zarobić pierwsze $ na jakiś ekwipunek, lepsze bronie itp...tutaj umiejętności możemy rozdawać: zręczność, 2 unik/1cel i 2cel/1unik. Tak żeby po równo było. Znajdujemy miasto z grabarzem (byle nie płacić podatków - strata kasy) i lecimy skubać poszukiwaczy i innych. Dokupujemy ekwipunek powoli. Z ekwipunku na start no to: szlachecki materiałowy kapelusz, sandaly, brazowy krawat, bršzowe szorty jak nas stać to Spodnie w krate Annie Oakley, niebieski ćwiekowany pas, a na 45poz. szlachecki pas z orłem.

2. Dalsza gra
Tak sobie bijemy do 70 poziomu. Wtedy przychodzi (Tak to nazywam) kryzys wieku dojrzewania każdego poj. A mianowicie musimy robić zadania. Wielu z Was je olewa, a to największy błąd. Za zadanka mamy pkt um. i cech. Robimy wszystkie zadania do poziomu 75, wraz ze złotą strzelbą i złotym coltem/szablą. Obowiązkowo! Gdy już zrobimy zadania wracamy znów do pojedynków. Tutaj już wybieramy build z wyższych półek. Te buildy będą opisane dalej :)

Na 110 poziomie robimy znów zadania...przede wszystkim duchy zwierząt (12 cech!). Zdobywamy strzelbe kolekcjonera oraz jak damy rade to rewolwer/szable kolekcjonera. I na tym ogólny rozwój się kończy.

3.Analiza przeciwników.
a)w pojedynku (widzimy jak walczy, czy duzo obr zadajemy, czesto trafiamy, unikamy)
b)po ekwipunku (patrzymy co mu dodaje ekwipunek)
c)rankingi umiejętności

Teraz przejde to bardziej ciekawszych rzeczy, a mianowicie umiejętności.

4. Buildy postaci.
Zasada doboru buildu: Nikt za Was tego nie zrobi. To Wy oceniacie który build będzie dla Was najlepszy. Analizujecie przeciwników jakich bijecie i jakich za jakiś czas będziecie bili. Wtedy ocenicie który build jest najlepszy. Umiejętności będę podawał z bonusami gdyż nie wiem ile posiadacie cech i um. a także nie wiem jaki ekwipunek będziecie mieli. Bo od tego zalezy ile pkt. w co dacie.

Uznałem, że powinniście mieć ok. 145 cech i 395 pkt umiejętności na 120 poziomie.

a) Celowanie/unik
Cechy: oczywiście zręczność
Strzelanie: 0 (tylko ze zręczności)
Celowanie: 320-340 (z bonusem)
Unik: 350-370 (z bonusem)
Zaskoczenie: ok. 60 (z bonusem) - z samego bonusu wyciągacie ok. 70 pkt przy dobrym eq.
Pkt. życia: jeśli zostaną pkt to można tutaj rozdać.

Ekwipunek:
Pas: niebieski pas z pistoletami
dla bogatszych: Pas Williama Tilghmana
Kurtka: szlachecka kurtka z materiału
Buty:Szlacheckie kozaki jeździeckie lub jeśli potrzebujemy hp to sandały
Kapelusz: czarny materiałowy (daje 20 pkt)/ szlachecki materiałowy (daje 19pkt) - wybór należy do Was
Strzelba: kolekcjoner
Szyja: niebieska(19pkt)/czarna(18pkt) chusta - jak w przypadku kapeluszy, wybor wasz
Spodnie: oczywiscie szlacheckie kowbojskie.
Czemu nie harmoniki? Zbędnie strzelanie i pkt życia.
Broń: Najlepiej rewolwer kolekcjonera bądź Peacemaker Billa lub Colt Nieznajomego.
Produkt: Oczywiście rakieta.

Build najlepszy przeciwko tym co mają mało celowania, nieskuteczny przy r/o (refleks/odpornosc)

b) Strzelanie/unik
Cechy: oczywiście zręczność
Strzelanie: 280 (z bonusem) starczy. Jeśli mamy uporczywych przeciwników to do 300 max.

Unik: 330-350 (z bonusem)
Celowanie: reszta wolnych pkt (po co cel. skoro refleksiarze nie mają uniku)
Zaskoczenie: 40 (z bonusem)
Pkt życia: można dodać z 10-15 jeśli nam starcza.

Ekwipunek:
Pas: czarny pas z pistoletami - obowiazkowo
Kurtka: Kurtka kolekcjonera lub czarny płaszcz
Buty: brązowe kozaki
Kapelusz: czarny/szlachecki materiałowy - w tym wypadku oba mają po 20 pkt.
Strzelba: kolekcjoner
Szyja: niebieska chusta
Spodnie: szlacheckie wojskowe
Bron: najlepiej zloty rewolwer, potem kolekcjoner i howdah.
Produkt: oczywiście rakieta

Build najlepiej sprawdza się przeciw refleksiarzom, odpornościowcą, trochę gorzej radzi sobie z buildem celowanie/unik.

c) Refleks + bron palna/biała
Cechy: sprawność
Refleks: 220-240 (z bonusem)
Odporność: 0
Strzelanie: 50-70 (z bonusem)
Siła uderzenia: 50-70 (z bonusem)
Celowanie: 400 lub 350 i 60 zaskoczenia (z bonusem)

Ekwipunek:
Pas: Czarny z pistoletami - obowiązkowo
Kurtka: szlachecki żakiet bądź też kurtka kolekcjonera
Buty: Gdy walczymy z bronia biala: szlacheckie kozaki jeździeckie z bronia palna: czarne kozaki można też szlacheckie buty + żakiet używać :)
Kapelusz: szlachecki skórzany
Strzelba: kolekcjoner
Szyja: Złoty Bawół
Spodnie: Niebieskie kowbojskie lub Buffalo Bill (z tym że oba po 32pkt maja)
Broń: szabla kolekcjonera lub rewolwer
Produkt: oczywiście rakieta

Build idealny przeciwko cel/unik. Jeśli ktoś ma sporo refleksu tak jak my to zakładamy szabelke. Kiepski gdy ktoś ma strzelania duzo, bądź używa broni białej.

d) Zręczność + refleks/odporność
Cechy: oczywiście zręczność
Refleks: 220 z bonusem
odpornosc: 220 z bonusem
celowanie: 280-300 z bonusem

Ekwipunek:
Gdy przeciwnik ma broń palna:
Pas: szlachecki z orłem
Kurtka: skórzany żakiet
Buty: szlacheckie buty
Kapelusz: szlachecki skórzany
Strzelba: kolekcjoner
Szyja: złoty bawół
SPodnie: Buffalo Billa lub niebieskie wojskowe
Broń: pistolet kolekcjonera - bez tej broni tego buildu nie ma co robić
produkt: rakieta

Gdy przeciwnik ma broń białą
Pas: Williama tilghmana, albo kolekcjoner
Kurtka: szlachecka skórzana
buty: kolekcjonera
kapelusz: szlachecki skórzany
szyja: złoty bawół
spodnie: buffalo bill (no przykro mi, wymogi są wysokie), jak serio bez szans na BB to
zolte skórzane
broń: kolekcjoner
produkt: rakieta

e) Siła + refleks/odporność
Cechy: oczywiście siła
Siła uderzenia: 0
Refleks 220 z bonusem
Odporność 220 z bonusem
Celowanie: 290 z bonusem
Ew. można zmniejszać celowanie...

Ekwipunek:
Tu jestem w kropce. Ciężko dobrać ekwipunek...
Pasy do wyboru są 4: Williama tilghmana, szlachecki z orlem, billy'ego Kida i czarny z pistoletami. Musicie zdecydować co dla Was będzie lepsze.
Kurtka: szlachecki żakiet
Buty: kolekcjoner, lub jeśli chcecie wycišgnšć więcej sily uderzenia to szlacheckie kozaki jeździeckie.
Kapelusz: szlachecki skórzany
strzelba: kolekcjoner
Szyja: zloty bawol
spodnie: buffalo billa - tu juz nie ma przeproś. Bez tego nie ma co.
Bron: dowolna, z ladnymi obr. najlepiej kolekcjoner
produkt: dla odmiany rakieta :)

Build ogólnie dobry. Trudny aczkolwiek niezły. Jedynie jeśli ma sie duzo strzelania lub SU, można coś zdziałać ;)

Podsumowanie i kilka ogólnych porad.
Te buildy TO TYLKO WSKAZÓWKA. To Wy podczas swoich potyczek ustalicie co trzeba zmienić, co zmodyfikować, do czego przerzucić umiejki. Musicie z nimi eksperymentować by były jeszcze lepsze.

Kalkulator ekwipunku:

tw-db.info/?strana=schopnosti

Polecam się nim pobawić, i dopasować dla siebie jeszcze lepiej ekwipunek. To Wy gracie tymi postaciami, nie ja. To tylko rady. Stosunki zaskoczenia, uniku, strzelania, celowania, siły uderzenia, odporności i refleksu mogą być zmieniane w zależności od potrzeb.
Pamiętajcie. Róbcie zadania. To naprawde bardzo ważne. Zadania okresowe dajš zawsze pkt. umiejętności. A jak jeden raz przepadnie to punkty w plecy, bo co roku można zyskać. Duchy zwierząt - to aż 12pkt cech...obowiązkowe zadanie!
Pamiętajcie...musicie się przystosować do przeciwników, do tych lepszych, nie gorszych. Walka o ranking trenuje um. przewidywania i dynamicznego zmieniania charakteru postaci. Wiadomo, że trzeba mieć na to fundusze, ale jeśli jest się wysoko, to trzeba za to płacić.

Zawsze ktoś się znajdzie lepszy. Dlatego szanujmy pokonanych, bo kiedyś oni nas pokonają. A potem my ich znów oczywiście ;)

Opracowano przy pomocy kalkulatora ekwipunku tw-db.info Obserwacji i wywiadów środowiskowych na św 1.

PiroCk


Polecamy

Blog The West

Gazeta The West



     
 
Copyright © 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Grzegorz Hrynek | Kontakt | Cookies