Ostatnio na forum:

Forty Postać Prace/zawody/zestawy Opisy zadań Różności Aktualizacje i kontakt
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg
 
gry, online, mmorpg, rpg gry, online, mmorpg, rpg

04.07.2013 - Poprawiony Kalkulator Fortowy. Dopasowany do wersji TW 2.04.


Rozwój - Pojedynki

Podmenu wyboru:By WarioxBy TeekanBy PiroCk

Poniższa tabelka przedstawia efekt dążenia do rozdziału punktów dla typowego pojedynkowicza na poziomie 70 LVL.
Zamieszczę tutaj rozkład punktów dla strzelca. Osoby walczące bronią białą muszą przenieść punkty ze strzelania w siłę uderzenia.

  • siła 0 - 0/0/0/0/20/
  • sprawność 0 - 0/0/90/0/0/
  • zręczność 40 - 40/80/40/40/40/
  • charyzma 30 - 30/30/30/30/90

Powyższe wartości są podane bez bonusów z ubrań. Oczywiście nie jest to złoty srodek. Wszystko zależy od tego jak przeciwnik jest ustawiony. Genealnie uwzględniając ubrania należy dążyć do modelu:
  • Strzelanie/siła uderzenia - ok. 100 i więcej
  • Celowanie - nie więcej jak 50
  • Uniki - 150 i więcej
  • Zaskoczenie - 200 i więcej
  • Należy pamiętać o taktyce - ok. 80
  • Należy tez pamietać o odporności i refleksie ale jeśli mamy dobrze podniesione uniki i zaskoczenie to te dwie wartości nie mają większego znaczenia. a odporność i unik mozna nadrobić poprzez ciuchy obronne.
By teekan



Polecamy

Blog The West

Gazeta The West



     
 
Copyright © 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Grzegorz Hrynek | Kontakt | Cookies