Zadanie - Morderstwo (od 50 lvl) P.S. Czas 10 min to minimum. Znalezienie wszystkich przedmiotów może trwać 10 min albo kilka godzin - zależy od szczęścia
- Karczowanie lasu
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Zakrwawiony kawałek materiały (cyt."Pracując w lesie, znajdujesz zakrwawiony kawałek materiału. Wygląda on na ślad po przestępstwie")
- Morderstwo (To morderstwo)
Szeryf John Fitzburn:
Potrzeba: -
Nagroda: + Zastępca Szeryfa
Zdobyto medal: Zastępca Szeryfa
- Morderstwo (Posesja)
Idziemy do Dużej posiadłości (Posesji). (2 kwadrat od góry, 6 od lewej obok lasu Diksona)
Potrzeba: -
Nagroda: Stara fotografia
W pobliżu nieruchomości znajduje się 5 podejrzanych, których trzeba przesłuchać w ramach prowadzonego śledztwa. Odwiedź ich wszystkich w dowolnej kolejności.
UWAGA! Do ekwipunku należy wrzucić stara fotografię.
- Morderstwo (Samotny jeździec)
Rewolwerowiec
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
- Morderstwo (Meksykanin w cieniu)
Meksykanin
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
- Morderstwo (Osuszone łzy)
Tancerka
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
Dodatkowo możesz wybrać jedno z tych wynagrodzeń:
- nr 1. Z lewej: parasolka Kundramy (nowa część zestawu tancerki)
- nr 2. Z prawej: laska dżentelmena
- Morderstwo (Chów)
Hodowca koni
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
- Morderstwo (Rozpacz)
Pokojówka
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
- Morderstwo (Podejrzani)
Szeryf John Fitzburn
Potrzeba: -
Nagroda: + 200 punktów doświadczenia
Teraz trzeba wykonać sześć prac w których należy znaleźć określone przedmioty będące dowodami w śledztwie. Prace rozmieszczone są wokół posiadłości. Kolejność ich wykonania jest dowolna. (trzymaj nadal w EQ zdjęcie - to zwiększa tempo szukania poszczególnych dowodów).
- Zrywanie liści tytoniu
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Testament (Niedawno zmieniony testament pana Charltona, w którym wyznacza swojego syna na wyłącznego spadkobiercę)
- Zbieranie agawy
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Pierścionek zaręczynowy (pierścionek z wygrawerowanymi inicjałami R+I)
- Tartak
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Pogięty stempel do znakowania (Stempel wygięty przez silne uderzenie. Niestety, znak właściciela odpadł)
- Ujeżdżanie koni
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Niecne plany (plany przestępstwa podpisane C i C)
- Transportowanie amunicji
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Świadectwo urodzenia (Świadectwo urodzenia niejakiego Daniela Charltona, syna Roberta i Kathrin)
- Pracuj jako konował
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Sprawozdanie lekarza (karteczka: cyt. "wynika z niej że Pani K.C. została otruta za pomocą rzadkiej substancji, która podaje się koniom" )
- Morderstwo (Dowody)
Po zebraniu wszystkich dowodów możesz udać się do Szeryfa Johna Fitzburna.
Szeryf John Fitzburn
Potrzeba: -
Nagroda: + 500 punktów doświadczenia
Na koniec musimy wybrać podejrzanego (Pan Cartwright) i pokonać go w pojedynku..
Nagroda: 1000 EXP, Zardzewiały Colt Buntline
MiszczuEwolucjii, info ze sprawdzonych źródeł, uporządkował o własne sprawdzenie Teekan
|
Polecamy
Blog The West
Gazeta The West
|